Click to hear music file . Sex Stream Liner: Mandala III
Razzle Dazzle Fragile.

środa, 7 sierpnia 2013

Mandala III

03.12.2012


Just keep me cold when all I need is chaos.




Bo tylko ścieramy się o siebie raniąc.

Wolałem być egoistą i się okłamywać iż to kiedykolwiek istniało.
Snem o Tobie broniłam się przed samą sobą.

Teraz nie boję się powiedzieć iż jestem głupcem.
Już nie boję się spojrzeć w lustro na siebie bo i tak nic ono nie ukazuje.
Przez maski , sny , kłamstwa nie wiem co jest moją prawdziwą twarzą, może kiedyś nauczę się samej siebie,
bez kłamstw, w czystości.
Bez słów , bez gry , ale i bez Ciebie.
Nie mam celu w szukaniu swojego własnego serca
i odkrywaniu tylko samotności.
Nie ma go, wszyscy tu tylko tkwimy ścierając się o siebie.

Ten mały smutny chłopiec idzie przez świat,
każdego dnia wspominam go kielichem tęsknoty.
Gdybym tylko mogła wypić odrętwienie
By nie widzieć słów w oczach innych.
Ile bym dała by ten mały smutny chłopiec mógł mnie pamiętać.
Gdybym mogła zabrać jego wspomnienia,
gdybym choć na chwilę mogła...

1 komentarz:

  1. Nauka o sobie jest łatwa. Wystarczy nauczyć się pytać i odpowiadać. Samej sobie.

    OdpowiedzUsuń