Click to hear music file . Sex Stream Liner: Mandala I
Razzle Dazzle Fragile.

sobota, 6 kwietnia 2013

Mandala I



Śniłam że lód może płonąć.
A Płonęłam tak mocno iż myślałam że cały świat upadnie 
Pod ciężarem moich popiołów.


Chaos poplątanego przeznaczenia i jego chorej winy.
Ten pożar spłacający dług dla świata -
w czasie naszego snu na jawie.
Sny jeszcze nigdy nie były tak drogie.

[ gdzie za marzenie płacimy więcej niż za grzech.]
Śniłam że lód może płonąć 

Może palić i nigdy nie topnieć.
Miłość światła do jednej i absolutnej ciemności.
Niczym Los oślepionego Edypa - 
Nie mogę zatrzymać ani jego ani jej.
-
Patrzałam na elementy które są swoim wypełnieniem

jednak ciągle rozpadają się na różne strony.

Biegłam ,

biegłam w pogoni 
za swoim rozsądkiem
I przed jego głodem.
A gdy ja sama zaczęłam łaknąć,
On wziął mnie za rękę .
"Tym razem przede mną nie uciekniesz tak daleko.
Na tak długo .
Rzucam na Ciebie czar, bo jesteś tylko moja."
Bo tylko jedna ciemność może ukoić moją smutną pamięć.
I tylko jeden cień pokryć jej blizny.
A tylko jedna dusza nakarmić głód i pragnienie
które w sobie noszę.

Śniłam że lód może płonąć.
I płonie , a ja za ten pożar płacę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz